380 pk turbo motor

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Smiley schreef:Die GT3582R waar Stefan Klasen zelf mee rijd staat nog niet op je wenslijstje?
Nope, daarmee is de auto absoluut onbruikbaar op het circuit en de openbare weg... Zelfs rechtuit is dan al een uitdaging :wink:
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Herman schreef:Loopt de ontwikkeling van het spruitstuk op schema? M.a.w. wanneer kan ie erop? :D
Hoop eind september... :roll:
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
rayz25

Bericht door rayz25 »

Herman schreef:Nog steeds op schema met het spruitstuk? Zie 'm inmiddels gewoon in de webwinkel bij Klasen staan.
http://www.klasen-motors.com/shop/produ ... cts_id=148

Denk dat ik 'm binnenkort maar ga bestellen, maar weet nog niet of ik de inbouw bij Stefan of bij Markus laat doen. Advies is welkom.
Waarom niet zelf doen ?
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Schema is flink vertraagd... afgelopen seizoen heel weinig kilometers kunnen maken en mede daardoor ook afgezien van het Klasen spruitstuk. Mede, omdat de echte rede is dat Markus een zelfde type laat vervaardigen van carbon -> Zelfde pk winst, minder kilo's :D Eerste prototype heeft begin van de zomer op de auto gezeten, maar door een fabricage fout helaas weer moeten demonteren. Hij heeft er inmiddels twee rijden op andere projecten en die houden! Mijn auto staat nu bij van der Kooi voor o.a. zijn APK, wat kleine wensen en als de post wil mee werken montage van de carbon versie. Weer afwachten dus, maar ik kom sowieso dit jaar niet meer aan rijden toe en heb daardoor geduld genoeg :wink:
Plaats reactie