TMS stage I
Ja absoluut,
Ook nog een full Alu radiator van pro alloy,
stank voor is gelijk over dus lekte voor toch al....!
En de Sportschijven grooved en drilled van Yvo met nu ook achter Pagids, remt nu echt wel!
roesten alleen wel oip het niet remmend gedeelte, moet ik ook nog iets op verzinnen.
(voor het mooie)
en nog geen ABS lampje met de nieuwe wielen.
@smiley: weet niet waar je woont maar je mag ook langs komen om een keer te kijken,
de clam was eraf toen de pods erop gingen dus ze hebben alles vastgezet behalve het gedeelte wat de clam ontmoet.
Dit zijn wel de Opel originele sidepods.
of op Abbeville
Ook nog een full Alu radiator van pro alloy,
stank voor is gelijk over dus lekte voor toch al....!
En de Sportschijven grooved en drilled van Yvo met nu ook achter Pagids, remt nu echt wel!
roesten alleen wel oip het niet remmend gedeelte, moet ik ook nog iets op verzinnen.
(voor het mooie)
en nog geen ABS lampje met de nieuwe wielen.
@smiley: weet niet waar je woont maar je mag ook langs komen om een keer te kijken,
de clam was eraf toen de pods erop gingen dus ze hebben alles vastgezet behalve het gedeelte wat de clam ontmoet.
Dit zijn wel de Opel originele sidepods.
of op Abbeville
¨speed is life, but control is everything...¨
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7351
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
ik weet hoe het eruit ziet als ze erop zitten (erg geil), maar ben vooral benieuwd naar praktijk ervaring van het weghalen van de strip aan de binnenkant, wat zaagwerk vereist.Spider schreef: @smiley: weet niet waar je woont maar je mag ook langs komen om een keer te kijken,
de clam was eraf toen de pods erop gingen dus ze hebben alles vastgezet behalve het gedeelte wat de clam ontmoet.
De linkerkant, tegen de buitenkant aan, daar is een centimeter of 2 verwijderd. De pod raakt hem daar bij het naar binnen gaan, en raakt het witte polyester de kleur van de pod denk ik.
Zit je pod gelijmd, of is hij net als bij de turbo nog los te maken?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
gelijmd en inderdaad zoals je op de foto de dunne witte rand ziet,
aan de binnenzijde van de linkerkant van het gat,
daar zit ie aan vast gelijmd.
hoop dat de fotos duidelijkheid geven.
dit is links
rechterbovenzijkant van de pod is dus niet gelijmd, alleen aan de sidesill.
aan de binnenzijde van de linkerkant van het gat,
daar zit ie aan vast gelijmd.
hoop dat de fotos duidelijkheid geven.
dit is links
rechterbovenzijkant van de pod is dus niet gelijmd, alleen aan de sidesill.
- Bijlagen
-
- Web DSC04521.jpg (62.15 KiB) 2255 keer bekeken
-
- Web DSC04522.jpg (66.12 KiB) 2252 keer bekeken
¨speed is life, but control is everything...¨
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
Bevalt de power nog ?Spider schreef:Goeie vraag, JA.
Maar wil nog even wat kilometers maken voor de vlag uit gaat en ook of het blijvend is,
maar absoluut meer power zeker op toeren vanaf 3000-4000 toeren
hangt het het absoluut goed aan het gas en is het slome er vanaf.
Weet je inmiddels al wat er bedoelt werd met een reset van de ecu
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Rijdt top!
Vooral dat extra stukje bovenin de toeren is heel prettig rijden, is ook of je daardoor vloeiender en sneller! schakelt.
En ben van mening dat ik serieus meer power heb en ook over het hele bereik is alles gelijkmatiger, veel denk ik is mogelijk toe te schrijven aan het uitlaatspruitstuk en de Janspeed, want onderweg naar Thorney reed dat al stukken beter.
Heb nog weinig tijd gehad ivm werk en verjaardagen, maar ben er heel blij mee, kan me nu al verheugen op de Upgrade van Speerke.
Ga vandaag is eens even met Thorney mailen.
Vooral dat extra stukje bovenin de toeren is heel prettig rijden, is ook of je daardoor vloeiender en sneller! schakelt.
En ben van mening dat ik serieus meer power heb en ook over het hele bereik is alles gelijkmatiger, veel denk ik is mogelijk toe te schrijven aan het uitlaatspruitstuk en de Janspeed, want onderweg naar Thorney reed dat al stukken beter.
Heb nog weinig tijd gehad ivm werk en verjaardagen, maar ben er heel blij mee, kan me nu al verheugen op de Upgrade van Speerke.
Ga vandaag is eens even met Thorney mailen.
¨speed is life, but control is everything...¨