Allen en rode speedster gespot

Algemene zaken omtrent onze auto.
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Sir_Bongiovi schreef: Vanaf wanneer leg je hem het beste stil?
Als het boven de 110° begint te komen en door-stijgt, dan zou ik een stopplek gaan zoeken.

Je hebt tot de 120° voordat het koelsysteem aan z'n max komt, dus dan heb je nog even tijd om een plaats te vinden.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.

Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
Caterham => Britse degelijkheid...
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.

Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
Het fijne van een forum is dat kennis ook wordt overgedragen.....?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
jaydee
Mega lid

Bericht door jaydee »

Dennizz schreef:
allen schreef:Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.

Het fijne van een forum is dat kennis ook wordt overgedragen.....?
Ja, allen! Daar heeft Dennizz helemaal gelijk in :idea: Onthul ons je geheim :mrgreen:
Jägertee
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Hebben jullie een Caterham dan? :lol:

Gewoon het koelsysteem van twee kanten vullen. Dan zit er al bijna geen lucht meer en en de auto moet dan de rest doen door stationair te draaien met een gesloten systeem. Ieder auto die de fabriek uit komt wordt ontlucht op deze manier en met de wielen op de grond. Jeuh... :roll:
Caterham => Britse degelijkheid...
Plaats reactie