zoonvanlinne150 schreef:Ben toch heel benieuwd hoe Tha police op die spoilah reageert...........
Ik wil het niet weten , ben ik HELEMAAAAL niet benieuwd naar
Maarre staat op de lijst om vervangen te worden. Dit heftige exemplaar is in bruikleen en wordt geruild voor een iets smallere die lichter is en beter verstelbaar
Andere probleempje in de dop is het scherp uitziende splittertje aan de voorkant. Zal een beschermstripje op maken oid
Overigens zaterdag even de APK keurmeester gesproken en die zag geen al te grote obstakels
als ie bij een apk meester geen problemen geeft.....zal er dan wel een probleem zijn?dat is dan toch vreemd....
Erg mooi Herman,
Ik hoop voor je dat de kleine puntjes die er nog zijn op de geplande data vlot verholpen kunnen worden. En ik ben heel benieuwd hoe hij er na het spuiten uitziet. Laat je nog war Carbon 'blank' zodat te zien blijft dat het een Carbon body is? Of wordt alles gespoten?
Geniet ervan zoals ik nu van je oude Öhlins en de Toyo semi's geniet!
Maarten
Ik heb nu eindelijk de auto goed uitgelijnd en de semi's gemonteerd en nu een lekkere setting gevonden voor sportief straat gebruik. Wil nu nog een setting voor het circuit vinden