
Heb ik al!!

Mooi, ze vullen goed de wielkassen met jouw setup.stevenflappy schreef:Bedoelde hier, bij wie is wieRCduck7 schreef:Zie daar niks staan ivb met wielen.stevenflappy schreef:16 inch past perfect!! Zie "wie is wie" en dan Stevenflappy.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zijn ze gelijk een stuk mooier als de orginele 5 spaak, is dat ook opgelost
![]()
![]()
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=424![]()
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... 0242#10242
Ik hou het bij 17" en 205 vooraan(tenzij er eindelijk eens een 185 17" band op de markt komt).Maik schreef:Als je 16inch neemt met de bijbehorende wanghoogte, dan wordt je diameter inderdaad kleiner en is het verstandig om je ABS elektronica te vervangen. Daar is een kant en klare vervangingsunit voor die standaard op de Vauxhall VXR (een soort ultieme versie van de speedster turbo) gemonteerd wordt en hij schijnt heel erg te lijken (of is misschien hetzelfde) op die van de elise 111R.
Doordat je diameter klein wordt, wordt inderdaad het gat tussen je band en spatbord groter, maar daarom hoef je je rijhoogte niet te veranderen, wel omdat je auto vooraan juist lager komt te staan. Ik weet niet precies hoeveel de diameter kleiner wordt, maar als je rijhoogte vooraan bv 1,5cm lager komt te staan, dan wordt het verschil met achter wel heel erg groot en zal de rij-eigenschappen beinvloeden (negatief denk ik).
16inch vooraan is het beste, maar ik denk dat voor jou inderdaad naar 205 en 17inch de beste keuze is. Ik rij zelf dus ook met 205 en 17" en het bevalt prima, ook op het circuit.
Neem dan wel 205/45 R17, en zeker niet 50hoog. 40 hoog heb ik ook weleens gezien maar dat wordt al snel weer te klein naar mijn mening.
Kwil niet laten uitschijnen dat het een turbo is terwijl het geen is.stevenflappy schreef:Ruimte, ruimte... Het is geen auto voor de looks he..... Of ben je een turbo rijder