rapidos schreef:Isn't it heavy Herman compared to simple bolts/screws ?
Nice to see your project moving on !
Only 1 versus 4...
I will never know the precise balance between the old and new parts.
But you're right, don't know the material (it's not titanium ), and likely to be a bit heavier.
My expectation is +1kg/wheel on average. (Rears are less due to lightweight 2-pot calipers but again heavier because of wider wheels and tires.)
The +4KG will be more than compensated by the ultralight fire extinguisher (-2KG), CF doors and Lexan side-windows (-20KG)
Hopefully ! I will then need more power in the future...
Herman schreef:En de metertjes in, op en boven het dashboard:
Links naast het stuur de Apexi boost controller.
Rects van het stuur de Stinger-DSI
Onder de verwarming de Racelogic traction control
Rechts op het dashboard de Scangauge
De spiegel is een beeldschermpje
Boven de spiegel het Lambda schermpje.
De bedrading rechtsboven is voor de Driftbox.
Herman ik heb er alle begrip voor als je niet zo hard gaat. Als je al de bovengenoemde zaken tijdens het rijden moet monitoren, verwerken en op anticiperen, verbaasd het mij dat je nog tijd hebt om naar asfalt te kijken!