de redline turbo versie is er al vanaf 29$

Jep, maar je hebt ook eigenlijk niet meer nodig dan dat (tenzij je in Katrina gebieden woont), en een zeikerige welstandscommisie hebben ze daar ook niet zodat je makkelijk een mooi paleisje kan bouwen zoals jij wilt...).André R schreef:klopt; die huizen zijn daar idd. behoorlijk goedkoop. Maar dan heb je het ook over een hoopje spaanplaat, wat steenstrips en shingles of golfplaten in de vorm van dakpannen. Het stelt allemaal nix voor.
Klopt, en mede daarom wil ik daar ook niet wonen. Jan Modaal verdient er ook niet zoveel, het is ook niet zo gek dat als ik daar ben, grote gebieden wel derde wereld landen lijken... Maar het werk wat ik doe wordt daar bruto al een stuk beter betaald dan hier, en dan ook nog eens de helft of minder belastingMaar eerlijk gezegd weet ik niet wat Jan Modaal daar doet zo op jaarbasis. Dat ligt misschien lager dan hier?
Ik weet wel dat ze er behoorlijk hard voor moeten werken. 2 weekjes vrij in een jaar of zo en een handje vol feestdagen.
Da's wel lekker! Maar ja, dan moet je wel tussen dit soort types wonen:Maar het werk wat ik doe wordt daar bruto al een stuk beter betaald dan hier, en dan ook nog eens de helft of minder belasting
.speedyfan schreef: blijkt dat onze oosterburen weer eens een schnäbchen hebben > Opel Gt rijden vanaf 30.675 Euro. en dat noemt zich Europa 1