Na een poosje op dit forum te hebben rondgespeurd om wat informatie in te winnen (waarvoor dank!), toch uiteindelijk maar besloten om een accountje aan te maken. En aangezien ik inmiddels ook wel op de hoogte was van het feit dat het toch wel gebruikelijk is om jezelf voor te stellen... bij deze dus.

Mijn naam: Ricardo
Woonplaats: Oosterhout (jullie speedsterrijders vast wel bekend...)
Leeftijd: 29
Auto: ... tja. Helaas nog geen speedster, maar dat gaat veranderen. Tenminste, als ik de 'missus' een beetje meekrijg. Het blijkt namelijk wat moeilijker om een spartaanse auto aan te prijzen, dan een luxe bak die van alle gemakken is voorzien.

De huidige auto is een zwarte Peugeot 206cc 2.0 16V. Leuke auto, met prettige rijeigenschappen, maar naar mijn idee toch niet sportief genoeg. Ik mis een beetje het WOW-gevoel. Was kwa sensatie in elk geval niet te vergelijken met de voorganger: een Peugot 306GTi-6.
Anyway... voorlopig even genoeg over mezelf. Ik ga even doorspeuren op dit forum, want ik wil elke letter info over de speedster opsnuiven, zodat ik zometeen sterk aan de onderhandelingstafel kan zitten.
Greetz!