Heb gisteren mijn motor verkocht (ducati 996s) en ben eigelijk op volop op zoek naar een speedster

Gisteren naar 3 wagens gaan kijken en ééntje ervan was echt wel naar mijn zin!
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156386321
Nu hoop ik eigelijk of jullie me kunnen helpen en zeggen of dit eventueel een goede koop kan zijn. De prijs kan volgens mij nog over gepraat worden maar moet ook geen wonderen verwachten denk ik.
De wagen heeft het nummer 1092 en vroeg me af of het mogelijk is met deze info iets meer over zijn verleden te weten te komen.
Kwa garantie zit het wel goed denk ik want hij staat bij een opel dealer die er een garantie van 12 maanden verplicht moet opgeven.
Kan echt alle raad gebruiken voor het aankopen van deze wagen dus graag jullie mening hierover?
Ook heb ik nog nooit met een speedster gereden (dinsdag testrit) en weet totaal niet wat ik mag verwachten maar verwacht er heeeeeeel veel van en kan nauwelijks wachten. De keuze om mijn motor weg te doen is gewoon omdat ik ervan overtuigd ben dat je hiervan veel meer plezier kan hebben, zelfs in de wintermaanden kan je hier perfect mee rijden!
Zoals ik al zei hoop ik dat jullie me alle nodige raad kunnen geven die jullie zelf hebben ondervonden door al jullie ervaringen.
Alvast bedankt voor al jullie feedback!!!
Greetz Blinky