Hendrik-Jan schreef:Heb je toch een probleempje.........
Hoeft niet.......wie weet hoe goed hij in zijn slappe was zit
Maar hoe kan je nu van iets per ongeluk twee stuks bestellen, via internet kan ik het me nog voorstellen, maar een donkervoort auto's waarvan er gaan 100derden per jaar gebouwd worden, ikke niet begrijp.......zal hem eens bellen, misschien wil hij wel gelijk oversteken, heeft hij twee verschillende
Wat ik zie is dat deze foto´s promo foto´s zijn van Donkervoort zelf.
Denk dan ook dat de foto´s niet van de te koop aangeboden auto zijn of er klopt helemaal niets van deze advertentie.
In Duitsland verkopen ze op deze manier ook auto´s en vaak blijkt er dan ook iets mis te zijn en zit de verkoper ergens in Bulgarije of dergelijk land.
damnedt schreef:Wat ik zie is dat deze foto´s promo foto´s zijn van Donkervoort zelf.
Denk dan ook dat de foto´s niet van de te koop aangeboden auto zijn of er klopt helemaal niets van deze advertentie.
In Duitsland verkopen ze op deze manier ook auto´s en vaak blijkt er dan ook iets mis te zijn en zit de verkoper ergens in Bulgarije of dergelijk land.
Bekend verhaal. Ik denk dat in deze het makkelijk te controleren is bij de fabriek (volgens mij moeten ze alle klanten uit hun hoofd kennen). Misschien zijn ze nog niet geproduceerd en kunnen ze nog geen foto maken.
@ Marcel, moeilijke keuze hoor, een Hummer of een Donkervoort, ze lijken zoveel op elkaar.
Dit is een leuke auto
Maar moet je lezen waarom hij verkocht wordt........
Om maar eens on topic te gaan.
Ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die 2 x een gt3 had besteld omdat hij dan meer kans had dat hij er 1 kreeg toegewezen. En ja hij kreeg ze alle twee en toen hij er 1 over. Dus helemaal onzin hoeft dit niet te zijn.