hoort bij zo'n wagen

Top job Herman!
Groeten,
Paul.
Of net als speedsterrent.nl Spexigerent.nl opzetten.Herman schreef: Maar als dat gedaan is waarschijnlijk geen budget meer voor track-days 2010/2011![]()
Dat is op zich niet zo vreemd.Herman schreef: • Nitron rear Race upright 1.8 kg
• Standard Lotus rear upright 2.9 kg
Ik had gehoopt op een besparing van 2kg per wiel. Dat gaan we niet halen, tenzijn ik ook voor de Dymag Carbon/Magnesium velgen kies, maar ja, de kosten lopen dan (helemaal) de pan uit
Morgen is het Sint Maarten, 5 december Sinterklaas en dan hebben we nog kerstmis. Een beetje braaf mannetje moet in die 3 gebeurtenissen toch wel Carbon Magnesium wielen kunnen regelen?Herman schreef:• Standard Lotus rear upright 2.9 kg
Ik had gehoopt op een besparing van 2kg per wiel. Dat gaan we niet halen, tenzijn ik ook voor de Dymag Carbon/Magnesium velgen kies, maar ja, de kosten lopen dan (helemaal) de pan uit
Bij ons in België heb je dan nog 28 december erbij.allen schreef:
Morgen is het Sint Maarten, 5 december Sinterklaas en dan hebben we nog kerstmis. Een beetje braaf mannetje moet in die 3 gebeurtenissen toch wel Carbon Magnesium wielen kunnen regelen?
Ik heb er eentje van een Elise S1 voor je gewogen : 3,4 KGHerman schreef:• Standard Lotus front upright ??? kg Iemand enig idee wat deze wegen?
Hadden ze beter 30 pond meer uit kunnen geven en naar titanium overstappen (en dat geldt voor meer onderdelen).Herman schreef:Toch wel jammer dat voor 30 pond besparing men weer naar staal is gegaan.