Gereedschap, even denken, dopsleutels met VEEEL verlengstukjes anders loop je echtMarcel schreef: Hoi, had je erg speciaal gereedschap nodig ?
te prutsen. De bouten zitten natuurlijk helemaal bij je voeten. Verder een popnageltang, accuboor met metaalboortje om de oude popnagel uit te boren, moment sleutel om de bouten weer vast te zetten. Ohja, en we hebben de luchtsleutel even gebruikt om de bout van de stuurkolom los te maken. Kan misschien ook wel met normale sleutel, maar had deze toch liggen. Scheelt weer zweten

Oh, en natuurlijk een krik en alles om je wiel eraf te halen. Je zult het stuurhuis iets omhoog moeten doen, maarja, dan moet je er natuurlijk wel bij kunnen om het omhoog te duwen. Is best handig om dan met z'n tweeen te zijn overigens. Dan kan de een het stuurhuis omhoog houden en de ander de bouten erin proberen te draaien.
Euh.. Hmm, niet echt op de klok gelet. 2 uurtjes ofzo? Maar dat was dan ook inclusief instellen van rijhoogte.Hoe lang bezig ongeveer ?
Yup, toen ik m'n nitrons heb besteld bij Yvo heb ik ze gelijk mee laten komen.Had je de plaatjes gewoon gekocht ?
Ik heb de 10 notch plates erin gedaan, oftewel de hoogste.Zit er een verhouding, dus de mijn is nu circa 2,5 cm lager, heb je dan bepaalde plaatjes nodig ?
Van wat voor plaatje naar wat voor plaatje ben je gegaan ?
Ligt eraan wat je met vage besturing bedoeldDit heeft toch niet direct met vage besturing te maken, als ik het goed begreep is de reaktie in je stuur alleen veel minder heftig als je je bumpersteer hebt veranderd![]()

Mark