op de fotos van de site van speedequipment, zie je nu ook de schakelkabels gewrapped....
Is bij mij niet gedaan, heb er nu nimbus tussen zitten, wrappen is wel een idee ivm de hitte, heb nog geen last gehad, maar liggen wel krap na de inbouw.
Ik weet niet wat het wel is, maar als het goed is zijn dat niet de schakelkabels, want die gaan het echt niet houden, hoe je ze ook inpakt, als ze zo dicht langs de "turbo-uitgang" laat lopen.
Kijk in bijgevoegde foto's naar hoe DBilas de schakelkabels (na initiële problemen met smelten) via een alternatieve route liet lopen.
Gr,
The Duke
Weet niet precies over welke foto jullie het hebben maar zijn niet de schakelkabels maar de waterleidingen van de turbo
Maak ook eens wat kiekjes van de bovenkant van de motorruimte dre.
Als die turbo inderdaad netjes is weggewerkt, kon speedster equipment het nog wel eens druk krijgen met belgische klanten die power zoeken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
hey joop(ben jij nu die koeken nog steeds niet vergeten)of heb jij die allemaal opgevreten)
bij ons is het zo triestig met vrije tyd gesteld dat we al overwogen hebben om hem weg te doen
dit jaar amper 350 km erg he
maar jaren geledenheb ik wel twee auto gehad met power overhoop hoor
en dan kon je nog de gaspedaal gebruiken...lees geen flitspalen
dre word de snelste belg zoveel is zeker
als ik nu toch eens een RUGBLADBLAZER zou monteren
Ok, die lopen bij mij anders. De tijd zal het leren, maar ik denk dat het daar een beetje erg warm wordt voor rubberen slangen.
Bijgevoegd foto's voor een alternatieve route (zo ze bij mij lopen), waar je misschien wat aan hebt.