Blauwe Speedster.

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
Red Tag
Nieuw lid

Blauwe Speedster.

Bericht door Red Tag »

Is iemand bekend met deze Speedster?
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ope ... er/5449548
Op zich wel pittig geprijsd maar wel prettig weinig kilometers.
Mvg. Red Tag.
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

7.000 euro mag er toch wel zeker vanaf :roll: De kilometerstand is wel erg laag ja :) Wat ook even belangrijk is om te weten of alle fabrieks "fouten" eruit zijn gehaald en vervangen door de juiste onderdelen.

Wel de goede kleur :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Red Tag
Nieuw lid

Bericht door Red Tag »

Ik lees hier wat verontrustende dingen over fabrieksfouten( moet toch eigenlijk niet mogen bij auto's uit een dergelijke prijsklasse). Het is hier natuurlijk veel vaker aan de orde geweest, maar voor mij dus onbekend. Om welke fabrieksfouten gaat het en waar moet ik specifiek op letten?
Mvg. Red Tag.
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Iedere type auto heeft terugroep acties gehad, dus dat is niets nieuws...

Ik weet ze niet uit m`n hoofd maar deze weet ik wel (zijn via de zoekfunctie hier op het forum makkelijk te vinden:
-ABS-unit
-Achtervelgen
-vacuümslag
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Dominique

Bericht door Dominique »

Verder is er nog de distributieketting recall geweest. Alleen van toepassing op de oudere 2.2 motoren, waar de smering sproeier voor deze ketting verstopt kan raken met alle nare gevolgen van dien.
Je zult met "recall" op dit forum genoeg info moeten kunnen vinden.

Op Mark zijn site staat alles keurig vermeld: http://www.verboom.net/projects/speedst ... ls_nl.html
Afbeelding
Co'tje

Bericht door Co'tje »

Die prijs vind ik echt niet realistisch.........
Kilometers doen helemaal niet zo terzake, het blijft een onverwoestbaar vectra blok. Alles onder de 80.000k durf ik wel te kopen.
Net als het bouwjaar, ze zijn vrijwel allemaal in één batch gebouwd.
speedstermr2
Lid
Contacteer:

Bericht door speedstermr2 »

Dit is de auto die bitterkoekje zou kopen. Er was iets met de registratie kijk maar onder berichten van bitterkoekje en dan op acht. Ze zou hem op halen en ze waren deel 3 kwijt. De auto heeft heel lang stilgestaan. En staat zeker al sinds vorig jaar zomer op de site nog geen euro gezakt. Kun je beter de auto van Richard kopen hou je 9000 euro over. :lol:
Dominique

Bericht door Dominique »

speedstermr2 schreef:Dit is de auto die bitterkoekje zou kopen.
Waar heb ik dat ook alweer eerder gehoord..... :lol:
Afbeelding
Red Tag
Nieuw lid

Bericht door Red Tag »

Bedankt voor de info. Geeft allemaal wel wat te denken. Onduidelijkheid over de geschiedenis van de auto en de hele afhandeling moet toch niet mogen bij een gerenommeerde dealer. kan dus heel goed een prima auto zijn maar heel veel vertrouwen geeft het geheel niet.
Mvg. Red Tag.
linne150

Bericht door linne150 »

Red Tag schreef:Ik lees hier wat verontrustende dingen over fabrieksfouten( moet toch eigenlijk niet mogen bij auto's uit een dergelijke prijsklasse). Het is hier natuurlijk veel vaker aan de orde geweest, maar voor mij dus onbekend. Om welke fabrieksfouten gaat het en waar moet ik specifiek op letten?
Mvg. Red Tag.

:P :P :P
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Red Tag schreef:Bedankt voor de info. Geeft allemaal wel wat te denken. Onduidelijkheid over de geschiedenis van de auto en de hele afhandeling moet toch niet mogen bij een gerenommeerde dealer. kan dus heel goed een prima auto zijn maar heel veel vertrouwen geeft het geheel niet.
Mvg. Red Tag.
Gerenommeerde dealer is ook geen garantie dat alles zonder problemen wordt opgelost.
Lees het verhaal van Racerke maar eens.

En als blauw je kleur is, dan is de keuze simpel.
Voor een NA de auto van Richard
Voor een turbo de auto van Pipo
Racerke
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Racerke »

Was idd zo.

Mijn ervaring met garages is dat als ze kunnen proberen om ni te moeten betalen. Zeker met de crisis nu dat ze minder verdienen :evil:
Vroeger was ik ook van gedacht om altijd een wagen te kopen bij een erkende garage (peugeot: leeuwe occasies / opel: G2 / BMW: vertified cars / ...) maar voor die meerprijs en al die zogezegde garantie doe ik het niet meer.

BTW, als ge nog een speedster zoekt met weinig km's op de motor (+- 3000km: de mijne staat te koop, moet je dan nog wel invoeren :wink: )

Grtz
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Red Tag
Nieuw lid

Bericht door Red Tag »

Elise schreef:
Red Tag schreef:Bedankt voor de info. Geeft allemaal wel wat te denken. Onduidelijkheid over de geschiedenis van de auto en de hele afhandeling moet toch niet mogen bij een gerenommeerde dealer. kan dus heel goed een prima auto zijn maar heel veel vertrouwen geeft het geheel niet.
Mvg. Red Tag.
Gerenommeerde dealer is ook geen garantie dat alles zonder problemen wordt opgelost.
Lees het verhaal van Racerke maar eens.

En als blauw je kleur is, dan is de keuze simpel.
Voor een NA de auto van Richard
Voor een turbo de auto van Pipo
Dat zijn beide prachtige auto's. Indrukwekkend, het poetswerk van Pippo. Lijkt me een prachtige turbo. Hoeveel extra BPM moet je ongeveer betalen als je een dergelijke auto invoert?
Mvg. Red Tag.
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Red Tag schreef:Dat zijn beide prachtige auto's. Indrukwekkend, het poetswerk van Pippo. Lijkt me een prachtige turbo. Hoeveel extra BPM moet je ongeveer betalen als je een dergelijke auto invoert?
Mvg. Red Tag.
Nieuwprijs voor die Turbo is € 46.895 (bron)

Aan de hand daarvan kun je dan de BPM uitrekenen.
b.v met de calculator van de autoweek (Eerste toelating 21 april 2006).

Ligt er aan wanneer als je die auto deze kant op zou halen, want elke maand wordt de BPM een kleine €100 minder (ivm leeftijd), maar reken op +/- €5.500,-
Plaats reactie